Všeobecné obchodní podmínky / ubytovací řád

UBYTOVÁNÍ U CHLADŮ – Klára Chladová
Horská Kvilda – Korýtko 27
341 92 Kašperské Hory

 

1. VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné smluvní podmínky (dále též VOP) upravují vzájemný smluvní vztah mezi UBYTOVÁNÍM U CHLADŮ (dále též ubytování v soukromí, ubytovací zařízení), který je provozován Klárou Chladovou,
IČ 21021376 (dále též poskytovatel nebo ubytovatel) a klientem - fyzickou nebo právnickou osobou, která ubytování v soukromí jako objednatel objednává nebo užívá (dále jen objednatel nebo host nebo ubytovaný).

V případě rozporu ustanovení smluv včetně standardizovaných smluv poskytovatele a ustanovení VOP mají ustanovení těchto smluv přednost před ustanoveními VOP.
VOP se stávají součástí předsmluvních ujednání okamžikem zahájení těchto jednání mezi poskytovatelem a objednatelem a součástí smluv okamžikem jejich uzavření.

Článek I.
Předsmluvní ujednání
1. Předsmluvní ujednání zahrnují objednání služeb, sjednávání jejich podmínek a potvrzení objednávky ze strany poskytovatele.
2. Objednávky služeb musejí být činěny v písemné nebo jiné srozumitelné formě a musí z nich být zřejmé, kdo je činí a co je jejich předmětem (druh služeb, termíny, ceny apod.).
3. Podpisem objednávky, příp. potvrzením emailu objednatele s objednávkou poskytovatelem, vyjadřuje poskytovatel souhlas s poskytnutím objednaných služeb ve sjednaném rozsahu a tímto okamžikem je smlouva uzavřena.
4. Budou-li objednatelem, příp. jím určenou osobou - zastupující osobou, objednány dodatečně další služby, jsou poskytovatel i objednatel povinni postupovat v souladu s tímto článkem. Poskytovatel se zavazuje učinit maximální úsilí pro poskytnutí dodatečně požadovaných služeb, avšak jejich poskytnutí negarantuje.

Článek II.
Povinnosti smluvních stran
1. Uzavřením smlouvy vzniká poskytovateli povinnost poskytnout objednateli služby ve smlouvě stanovené a objednateli povinnost tyto služby odebrat a uhradit společnosti za jejich poskytnutí sjednanou cenu.

Článek III.
Nástup ubytování

1. Při nástupu (započetí) ubytování se každý host prokáže občanským průkazem či jiným dokladem totožnosti. Po splnění uvedených zákonných povinností včetně vyplnění registrační karty (záznam pro cizineckou policii) poskytovatel hosta ubytuje a poskytne mu další informace k ubytování.

2. Nedílnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek je Ubytovací řád.

Článek IV.
Platební podmínky

1. Požaduje-li poskytovatel zálohu na objednané služby, je objednatel povinen tuto zálohu společnosti řádně uhradit, tzn. ve výši a termínu splatnosti ve smlouvě uvedeném, jinak ve splatnosti 2 dnů ode dne výzvy k úhradě zálohy; úhradou zálohy se rozumí připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele není-li dohodnuto jinak. Nebude-li záloha objednatelem řádně uhrazena, vyhrazuje si poskytovatel právo zrušit sjednanou rezervaci a požadovat po objednateli odpovídající storno poplatky dle článku V. těchto VOP.

2. Objednatel je povinen za ubytování uhradit sjednanou cenu. Objednatel se zavazuje uhradit ubytování v hotovosti, nebo na bankovní účet poskytovatele při ukončení ubytování nebo ve lhůtě splatnosti uvedené na daňovém dokladu; není-li sjednáno jinak, činí lhůta splatnosti 2 dny ode dne vystavení daňového dokladu. Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí být objednatelem reklamovány v písemné formě, a to do 2 kalendářních dnů od data jeho obdržení. V případě, že je ze strany poskytovatele uznána reklamace daňového dokladu (faktury) za oprávněnou, je splatnost předmětného daňového dokladu (faktury) odložena a částka uvedená v reklamovaném daňovém dokladu (faktuře) bude splatná ve lhůtě splatnosti uvedené v nově vystaveném daňovém dokladu (faktuře). Reklamovaný daňový doklad (faktura), u kterého poskytovatel shledá reklamaci za neoprávněnou, je předmětná částka splatná v termínu splatnosti uvedeném na reklamovaném daňovém dokladu (faktuře).

3. Platba je považována za uhrazenou v okamžiku, kdy je připsána na bankovní účet poskytovatele uvedený na daňovém dokladu (faktuře), není-li dohodnuto jinak.

4. V případě prodlení objednatele s úhradou platby za poskytnuté služby, má poskytovatel právo požadovat po objednateli vedle zaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínaje prvním dnem následujícím po dni splatnosti daňového dokladu (faktury) do jeho zaplacení.

5. Poskytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu objednatele k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/ nejstarších pohledávek, kterou/ které má vůči objednateli po lhůtě splatnosti. Poskytovatel je oprávněn použít blokované finanční prostředky k úhradě všech neuhrazených částek vzniklých během pobytu i po odjezdu hosta (porušení zákazu kouření atd.)

6. Podle zákona o evidenci tržeb, je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Článek V.
Storno podmínky

1. Stornem se vždy rozumí zrušení, odklad nebo úpravy potvrzené objednávky nebo smlouvy ze strany objednatele.

2. Storno je objednatel povinen uplatnit v písemné formě u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy.

3. Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace ubytovacích služeb učiněné mezi objednavatelem ubytovacích služeb (=hostem) a ubytovatelem (=Ubytování u Chladů).

4. V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění ubytovatele nevzniká ubytovateli povinnost vrátit objednavateli zaplacenou cenu pobytu ani její poměrnou část.

5. Ubytovatel se zavazuje neúčtovat storno poplatky v případě zrušení rezervace do 31 dnů před ohlášeným příjezdem.

6. Stornuje-li objednatel objednané a potvrzené služby, je povinen zaplatit poskytovateli storno poplatky podle cenových podmínek dané rezervace; storno poplatky budou vypočítávány z celkové ceny za stornované služby, a to následovně v závislosti na době stornovaní objednatelem:

a. u individuálních rezervací:

  • do 30 dnů před očekávaným nástupem ubytování: 0% zdarma
  • 29 až 21 dnů před očekávaným nástupem ubytování: 25% z celkové ceny objednaného ubytování a služeb
  • 20 až 14 dnů před očekávaným nástupem ubytování: 50% z celkové ceny objednaného ubytování a služeb
  • 13 až 8 dnů před očekávaným nástupem ubytování: 75% z celkové ceny objednaného ubytování a služeb
  • 7 a méně dnů před očekávaným nástupem ubytování a v případě, že objednavatel nenastoupí:100% z celkové ceny objednaného ubytování a služeb

b. u skupinových rezervací (2 a více pokojů):

  • do 30 dnů před očekávaným nástupem ubytování: 0% zdarma
  • storno poplatky ve výši 25% celkové ceny objednaného ubytování a služeb uhradí objednatel v případě, že provede storno objednávky ve lhůtě od 29 dnů do 21 před termínem nástupu ubytování skupiny
  • storno poplatky ve výši 50% celkové ceny objednaného ubytování a služeb uhradí objednatel v případě, že provede storno objednávky ve lhůtě od 20 do 14 dnů před termínem nástupu ubytování skupiny
  • storno poplatky ve výši 75% celkové ceny objednaného ubytování a služeb uhradí objednatel v případě, že provede storno objednávky ve lhůtě od 13-8 dnů před termínem nástupu ubytování skupiny
  • storno poplatky ve výši 100% celkové ceny objednaného ubytování a služeb uhradí objednatel v případě, že provede storno objednávky ve lhůtě 7 – 0 dnů před termínem nástupu ubytování skupiny a také v případě nedojezdu skupiny – skupina nenastoupí ubytování.

c. u individuálních i skupinových rezervací platí, že pokud objednatel vypoví smlouvu ve smyslu §2330 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník po nástupu ubytování, uhradí provozovateli storno poplatek ve výši ceny nespotřebovaných (nevyužitých) objednaných ubytovacích a dalších služeb (cenu ubytování a služeb).
Cenou ubytování a služeb se pro účely těchto VOP rozumí cena za ubytování a městský, ubytovací poplatek.

7. Storno poplatek bude objednateli vyúčtován daňovým dokladem (fakturou) se splatností 2 dny ode dne vystavení. Nebude-li storno poplatek řádně uhrazen, je objednatel povinen zaplatit poskytovateli vedle částky odpovídající storno poplatku též úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínaje prvním dnem následujícím po dni splatnosti storno poplatku do jeho zaplacení.

Článek VI.
Reklamace služeb
1. Reklamaci služeb poskytnutých poskytovatelem je objednatel povinen uplatnit v písemné formě u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy a není-li jí, v recepci provozovny. Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištění nedostatků služeb, nejpozději však den následující po posledním dni, ve kterém byly objednateli předmětné služby poskytnuty. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Článek VII.
Odstoupení od smlouvy
1. Každá ze smluvních stran je oprávněna od smlouvy odstoupit za podmínek a z důvodů stanovených zákonem nebo smlouvou.

2. Poskytovatel je oprávněn odstoupit s okamžitou účinností od smlouvy (v celém rozsahu nebo částečně) v případě, že objednatel poruší smlouvu podstatným způsobem, nebo opakovaně poruší kteroukoliv povinnost ze smlouvy, nebo pokud bude objednatel v prodlení s úhradou jakékoli dlužné částky o více než 14 dnů po termínu splatnosti.

3. Odstoupením poskytovatele od smlouvy není dotčena povinnost objednatele uhradit storno poplatky dle čl. V. těchto VOP, a to ve výši jako by od smlouvy odstoupil objednatel.

Článek VIII.
Jurisdikce
1. Veškeré eventuální spory vzniklé v souvislosti s poskytováním služeb ze strany poskytovatele, včetně souvisejících služeb poskytovatele, se řídí českým právním řádem a budou řešeny u obecného soudu poskytovatele bez ohledu na sídlo nebo bydliště objednatele. Prioritou je řešit spory smírem.

Článek IX.
Souhlas se zasíláním obchodních nabídek

1. Objednatel souhlasí se zasíláním obchodních nabídek poskytovatelem, jež je uskutečňováno v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Objednatel vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním poptávkového formuláře na stránce poskytovatele. Tento souhlas má objednatel možnost kdykoliv zrušit.                                                                                                                                                                                                                         
Článek X.
Vyšší moc
1. Není-li poskytovatel při veškerém svém úsilí schopen dostát sjednaným podmínkám svého závazku k poskytnutí služeb v důsledku zásahu vyšší moci, má bez dalšího právo od smlouvy odstoupit, nedohodnou-li se strany jinak. Vyšší mocí se rozumí zejména poškození ubytování v sourkomí a jeho zařízení následkem živelných pohrom, v případě zásahu vyšší moci není objednavatel oprávněn uplatňovat vůči poskytovateli žádné sankce či ekvivalentní nároky.

Článek XI.
Další ujednání

1. Smluvní strany berou na vědomí, že odpovědnost poskytovatele, objednatele i klientů objednatele se řídí pravidly dle ust. § 2894 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Škoda bude nahrazena v penězích, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. V případě, že bude škoda způsobena klienty objednatele a klienti uplatněnou škodu neuhradí, zavazuje se objednatel tuto škodu uhradit stejně, jako by ji způsobil sám.

2. Poskytovatel je oprávněn při příjezdu hosta vyžadovat garanci ve formě předautorizace platební karty.

3. Shledá-li společnost jednání objednatele či jeho klientů za hrubé porušení ubytovacího řádu UBYTOVÁNÍ U CHLADŮ, má společnost právo, po projednání celé věci s objednatelem, ukončit ubytování objednatele, příp. jeho klientů, bez náhrady, popř. bez omezení práva ubytování naúčtovat.

4. Objednatel výslovně souhlasí s tím, že poskytovatel je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů, zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl.

5. Host bere na vědomí, že ubytovatel nezodpovídá za ztrátu nebo poškození cenností ponechaných volně na apartmánu.

6. Ve všech prostorách, mimo vymezených prostor k tomu určených, je přísný zákaz kouření. V případě porušení tohoto zákazu má poskytovatel právo účtovat hostům částku ve výši 5.000 CZK za ohrožení požární bezpečnosti a za hloubkové čištění prostor.
7. Osobní věci, které si host zapomene v hotelu, budou hostovi zaslány na dobírku Českou poštou na jeho náklady.

8. Všechny částky budou vyjádřeny v CZK. Směnný kurz k cizím měnám je stanoven provozovatelem. V případě platby každou kartou se může směnný kurz lišit v závislosti na kurzu použitém bankou, která platební kartu vydala.

9. Ubytování v soukromí (provozovatel) je oprávněn použít blokované finanční prostředky k úhradě všech neuhrazených částek vzniklých během pobytu a zjištěných i po odjezdu hosta (např. porušení zákazu kouření, či jiných obdobných případech)

10. V případě, že host platí ubytování v hotovosti, je povinen na výzvu provozovatele uhradit při check-in garanci ve výši 100% ubytování.

Článek XII.
Závěrečné ustanovení
1.VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 1.1.2024

 

 

2. UBYTOVACÍ ŘÁD
(ke smlouvě o ubytování)

  1. Ubytování hostů v UBYTOVÁNÍ U CHLADŮ  (dále jen ubytování v soukromí) se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na jejímž základě ubytování v soukromí poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na ujednanou dobu a ubytovaný (dále také host) se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené tímto ubytovacím řádem či smlouvou o ubytování.

  2. Smlouva o ubytování je uzavřena zpravidla písemně. K dodržení požadavku formy postačí alespoň písemné či e-mailové potvrzení objednávky rezervace. V případě, že smlouva není uzavřena písemně, je uzavřena poskytnutím osobního dokladu hosta při příjezdu a započetí ubytování.

  3. Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou o ubytování jsou upraveny tímto ubytovacím řádem a ceníkem ubytování v soukromí. Stanoví-li ubytovací smlouva něco jiného než tento ubytovací řád a/nebo ceník ubytovatele, použije se ubytovací smlouva.

  4. Ubytovatel zaručuje všem hostům poskytování kvalitních ubytovacích služeb.

  5. Při příjezdu do ubytovacího zařízení je host povinen předložit platný doklad totožnosti - občanský průkaz nebo pas. Na základě jeho předložení je zapsán a ubytován.

  6. Po ubytování je hostu předán klíč od pokoje a hlavního vchodu. Host je povinen předejít ztrátě, zničení, poškození těchto klíčů. Při ztrátě klíčů je ubytovatel oprávněn vyžadovat náhradu škody, která pokryje výměnu zámku / zámků dveří.

  7. Počet osob na pokoji odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Host se zavazuje oznámit jejich přesný počet při přihlášení – započetí ubytování. Hosté nesmí bez souhlasu ubytovatele přenechat prostory určené k ubytování jiné osobě.

  8. Ubytovaný tímto uděluje souhlas ubytovateli se zpracováním a uchováním svých osobních údajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutí ubytování a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů. Bližší povinnosti hosta a ubytovatele ohledně vedení evidenční knihy resp. domovní knihy jsou stanoveny shora uvedenými právními předpisy.

  9. Ve zvláštních případech (např. z důvodu havárie v pokoji, pozdního příjezdu, apod.) může ubytovatel nabídnout jiné ubytování, než bylo původně sjednáno, avšak nesmí se podstatně lišit od potvrzené objednávky. Jiným ubytováním se rozumí pokoj jiné kategorie, jakožto i adekvátní náhrada ubytování v jiném ubytovacím zařízení.

  10. Host je povinen při příjezdu do ubytovacího zařízení upozornit ubytovatele na své případné zdravotní problémy (invalidita, poškození zraku, sluchu apod.). Tato informace může pomoci zabezpečit v případě potřeby lékařskou pomoc či snadnou evakuaci hostů v případě požáru či jiných vážných havárií.

  11. Užívání zařízení ubytovacího zařízení je zakázáno osobám postiženým infekčními nemocemi.

  12. V případě, že si host přeje prodloužit svůj pobyt a jeho pokoj je již rezervován pro jiného hosta, není ubytovatel povinen prodloužit jeho pobyt. Je-li volný jiný pokoj, může jej hostovi nabídnout.

  13. Hosté nesmí bez souhlasu ubytovatele přemisťovat zařízení a nábytek v pokoji a provádět žádné podstatné změny v pokoji. Škody vzniklé manipulací může ubytovatel po hostu vyžadovat.

  14. Z bezpečnostních důvodů může host v pokoji používat pouze elektrické spotřebiče, kterými je pokoj vybaven (rychlovarná konvice, mikrovlnná trouba, lednice, Tv, rádio, el. vařič) a k jeho osobní hygieně (např. holicí strojek, kartáček na zuby apod.). Rovněž může host využívat nízkopříkonové el. spotřebiče sloužící k osobní potřebě, např. notebooky, dobíječky ke kamerám a fotoaparátům, mobilní telefony apod. Je zakázáno provádět jakékoliv zásahy do elektrické sítě.

  15. Z bezpečnostních důvodů není vhodné ponechávat děti do 12 let věku bez dozoru dospělých v pokoji. Za případné škody způsobené dětmi i v jeho okolí nesou plnou odpovědnost jejich rodiče či doprovod.

  16. Psi a jiná zvířata mohou být ubytována jen se souhlasem ubytovatele a za předpokladu, že host prokáže průkazem jejich nezávadný zdravotní stav. Host nese plnou odpovědnost za chování svého zvířete v ubytovacím zařízení a je povinen nahradit případnou škodu, která byla zvířetem v ubytovacím zařízení způsobena. Zvíře musí být po celou dobu ubytování pod dohledem svého majitele, nesmí zůstat na pokoji samo. Cena za umístění zvířete se účtuje podle platného ceníku ubytovacího zařízení. V případě hlučnosti zvířete, poškozování vybavení zvířetem či obtěžování hostů zápachem si ubytovatel vyhrazuje právo rezervaci ihned a bez náhrady ukončit. Ukončením rezervace není nijak dotčeno nutnost uhradit již odbydlené noci a storno poplatky dle VOP tak jakoby pobyt ukončil objednatel.

    Souhlas s výše popsaným postupem není nijak nárokovatelný ze strany hosta, záleží pouze na provozovateli ubytovacího zařízení.

  17. Za škody způsobené hostem na majetku ubytování v soukromí odpovídá host podle platných právních předpisů České republiky, zejména občanského zákoníku 89/2012 Sb.

  18. Host má právo využít připojit svá elektronická zařízení pomocí Wi-Fi k síti ubytovatele na pokojích i ve společných prostorách ubytovacího zařízení, kde je to technicky možné dostatečným pokrytím signálem. Host nesmí využívat ubytovatelovo připojení k nelegální činnosti a nesmí napadat či jinak měnit bezpečnostní opatření ubytovatelovi sítě. Ubytovatel nepřebírá žádnou odpovědnost v případě vzniklých škod na počítači hosta. Ubytovatel doporučuje používat vlastní firewall pro přístup k internetu.

  19. V době od 22.00 hod. do 07.00 hod. je v ubytovacím zařízení a jeho okolí noční klid. Žádáme hosta, aby jej dodržoval.

  20. Při odchodu z pokoje je host povinen uzavřít okna, vodovodní kohoutky a zavřít vstupní dveře. Pokud dveře a okna nebudou řádně uzavřeny, ubytovatel nepřebírá odpovědnost za bezpečnost osobních věcí hosta zanechaných na pokoji. Zároveň host odpovídá za škodu způsobenou porušením povinnosti dle tohoto bodu.

  21. Návštěvy v pokoji může host přijímat pouze s vědomím ubytovatele.

  22. V den příjezdu je pokoj hostovi k dispozici od 14.00 hod. V den odjezdu je host povinen uvolnit pokoj nejpozději do 10.00 hod.

  23. Za ubytování a poskytnuté služby je host povinen zaplatit cenu v souladu s předem dohodnutou cenou, příp. s platným ceníkem ubytovatele. Ceníky ubytování a jednotlivých služeb jsou k dispozici na webových stránkách ubytovatele a jsou na viditelném místě v zázemí ubytovacího zařízení.

  24. Ubytovatel má právo požadovat od hosta platbu předem, nebo zálohu na úhradu ubytování či předautorizaci platební kartou.

  25. Host může odstoupit od smlouvy o ubytování před uplynutím dohodnuté doby. Ubytovatel si vyhrazuje právo účtovat za úhradu škody, která ubytovateli vznikne předčasným ukončením pobytu hosta a storno poplatky v plné výši pobytu nebo dle platných stornopodmínek. Stornopodmínky se vztahují na ubytovací služby a na veškeré objednané služby.

  26. Host je povinen seznámit se s ubytovacím řádem a dodržovat jej, řádně užívat prostory ubytovacího zařízení, udržovat čistotu a pořádek, chránit vybavení a zařízení před poškozením; způsobenou škodu bezodkladně oznámit ubytovateli, v době od 22 hod do 07 hod se chovat způsobem, aby nerušil ostatní osoby nadměrným hlukem.
    27. Host je povinen dodržovat všechna ustanovení „Ubytovacího řádu“, bezpečnostní a protipožární předpisy ubytovacího zařízení. V případě, že je poruší, nebo i přes výstrahu hrubě porušuje dobré mravy nebo jinak porušuje své povinnosti či překračuje svá práva, je hotel oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování s hostem před uplynutím dohodnuté doby. Případné způsobené škody je povinen host v plné výši uhradit.

  27. Host nesmí bez souhlasu ubytovatele:
    • provádět podstatné změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek atp.)
    • odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování
    • v ubytovacím zařízení kouřit
    •  ubytovacím zařízení sušit houby
    • nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití
    • držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem.

  28. Ubytování v soukromí U Chladů , jako prodávající, v souladu s ust. § 14 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, informuje spotřebitele o možnosti řešit spory, vyplývající ze smluv uzavřených s prodávajícím, prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00. Stížnosti a návrhy na zlepšení činnosti ubytování přijímá provozovatel UBYTOVÁNÍ U CHLADŮ.

    Tento „Ubytovací řád“ nabývá účinnosti dne 1.1.2024.

 

Velice náš těší, že jste si vybrali právě naše ubytování a věřme, že budete mít příjemný pobyt.

Rezervace

1
Kontaktní info
2
Ubytovaní
3
Termín

Kontakt

Ubytování U Chladů

Klára Chladová

Horská Kvilda – Korýtko 27
Kašperské Hory
341 92
IČO: 21021376
© Copyright 2025, Chalupa U Chladů